Mästerkock!

2014-01-26 - 18:20:48 - Allmänt - 0 kommentarer



Sleten..

2014-01-22 - 22:26:27 - Allmänt - 0 kommentarer
Man blir sleten av att gymma, haha..  Men gött som bara den alltså! Ni anar inte, men men.. Ligger i sängen och går igenom lite saker. Ska väl snart sova, skola imorgon.. Ugh.. Men snart fredag och helg! Bara två dagar kvar! Så himla skönt, dock ska jag upp tidigt på lördag (berättar i ett annat inlägg någon dag) så hoppas på sovmorgon på Söndag iallafall. Men ska fortsätta att titta runt, kanske bloggar sen!
 
hade tråkigt förut hehe..
 
 

andrahand..

2014-01-22 - 16:22:43 - Allmänt - 0 kommentarer
Har tyvärr lagt bloggen lite i andrahand just nu, vet egentligen inte varför då vi knappt har några läxor eller prov just nu, men de kommer snart.. 
 
Men det har inte hänt så mycket! Inget viktigt hända i helgen så har inte direkt haft något att skriva om heller. Men nu ska jag se på PLL som kom ut idag på swefilmer!! wieee, har längtat så himla länge på det. Elller okej, en vecka.. Men det är mycket när man vill se mer, haha.. Sen efter det ska jag nog till gymmet om jag hinner!
 
 

Feeeet

2014-01-17 - 16:10:53 - Allmänt - 0 kommentarer
Nej men, mamma tvinga mig att äta något då jag kommer hem sent. Sen ska jag läsa 40 sidor i en bok på engelska till onsdag, dock behöver jag nog inte läsa så "noga" för har sett filmen. Men men.. Så äter på sandy's som jag sagt förut är godast haha..

Men jag bloggar sen! Skulle bara slänga in en snabb uppdatering :) 



Tänk till!

2014-01-16 - 17:35:37 - Allmänt - 0 kommentarer
Ligger i mammas och pappas säng med   Datorn och ser på Tänk till med dewide .. Tycker inte de känns som att det är ett bra program, men ska se hela så får vi se.. 

Vid 18.24 ska jag ta bussen till Klara gymnasiet och kolla på dom programmen där, ska se va media är.. Hoppas jag vet vad jag vill gå efter det, ska ju välja 6 februari.. Inte så bra..




Försov mig..

2014-01-16 - 09:58:29 - Allmänt - 0 kommentarer
Ugh... Mamma skulle väcka mig så råkade hon försova sig så hon väckte mig 09.10, så fick bara slänga på mig kläderna och så. Men hann iallafall med 09.44 bussen så sitter på bussen nu, hoppas bara inte min andra buss är sen så jag får vänta i evigheter. Dock är det inte så kallt men de snöar, vilket jag älskar men ändå jobbigt, haha! 

En bild jag hade tråkigt och redigera lite, är ny på den appen så är inte bra än för "experimenterar" lite!

Tog bilden när jag väntade på bussen och redigera den precis! Som jag skrev.. 

7 years of kidrauhl !

2014-01-15 - 23:49:56 - Allmänt - 0 kommentarer
Jag är så stolt över honom! För 7 år sen, så skapades kidrauhl. Det är sjukt vad tiden gått fort!

Vi tar oss igenom fler år, detta är bara början! Vi beliebers vill alltid va här för honom, no matter what! 




Vad gör jag..?

2014-01-15 - 16:55:46 - Allmänt - 0 kommentarer
Ja ni! Vad tror ni bakas hemma hos mig? ;) 




ANG HOS BIEBER IGÅR

2014-01-15 - 09:30:13 - Allmänt - 0 kommentarer
JAG VILL BARA GÖRA SAKER KLARA FÖR ER SÅ FORTSÄTT LÄS!

Enligt ABC är Justin inte misstänkt för att ha kastat ägg på grannens hus, hans tester på att han var drogad visade även negativt vilket ledde till att Bieber inte blev arresterad. Däremot hans vän, är gripen för knarkinnehav i Razzia. Polisen. Tidigt igår morse gjorde dom en husrannsaka i biebers hus efter hans anklagelser för äggkastning, samtidigt som dom stängde in Justin i hans garage gjorde dom genomförde en razzia i huset. Polisen kunde sen gripa Lil za för innehav av kokain samt någon mer som jag dock inte vet vem.

Så kortfattat: Justin är INTE gripen och inte heller misstänkt! 

Justin med poliserna.

December..

2014-01-15 - 07:56:58 - Allmänt - 0 kommentarer
Detta är inget annat än sjukt egentligen, jag menar.. Det känns som december, det ska snöa hela veckan, har snöat måndag, tisdag och idag då.. Och de är sjukt mycket, eller ja.. Börjar bli.

Men varför kom det inget i december då man VILL ha den..? Vill ha nu med men ni fattar..

Bästa med snön är att det är mindre kallt, hihi! Iallafall så sitter jag på bussen, får se om jag hinner med den andra bussen för denna rullar sakta fram.. Ugh... Men vi får höras sen, ska snart av och springa med bussen, hehe..



Snööö!

2014-01-14 - 07:49:22 - Allmänt - 0 kommentarer
Det snöar ännu mer! Happy girl! Dock synd att de är så sent och inte var något vid jul men älskar snön så gör inget för mig, dock vet jag folk som hatar snö.. I don't get it hihi! 




Trött..

2014-01-14 - 00:04:59 - Allmänt - 0 kommentarer
Skulle sova för typ en timma sen,ops hehe men ska göra det nu då jag är grymt trött!

Märkte förresten att de inlägget om två tröjor inte har kommit upp när jag la ut de och lovade? Konstigt, men har gjort ett tidsinställt om de nu så de kommer upp under dagen imorgon så ni får stå ut helt enkelt!

Älskar mitt nattlinne, hihi

Tränings plan - Butt workout

2014-01-13 - 17:30:22 - Allmänt - 0 kommentarer
Är du sån som inte gillar att träna på gym eller andra sporter? Är du för ung för gym? Kanske bara helt enkelt vill göra övningar hemma? Då har jag tips!

Här är några! 


Schuuuul

2014-01-13 - 14:16:08 - Allmänt - 0 kommentarer
Är i skolan, like always.. Tråkigt nog, är svin trött.. Men som tur är så är det sista lektionen! Sen ska jag hem, antingen ska jag träna eller sova, beroende på hur trött jag är haha.. 

Känner mig rent ut sagt äcklig idag, behöver verkligen en dusch så yeah.. Bättre bilder här på bloggen kommer komma, lovar! 




Next: BIO!

2014-01-12 - 21:13:52 - Allmänt - 0 kommentarer



Love training!

2014-01-12 - 16:13:56 - Allmänt - 0 kommentarer
Seriöst har typ blivit beroende? Eh.. Haha iallafall, ska snart gå till bussen för att träna ungefär 50 min innan dom stänger, bättre än inget iallafall! Och är sån skön känsla, verkligen! 

Idag har jag städat i mitt rum lite, vill möblera om men vet inte hur, hatar mitt rum for real..



Äntligen..

2014-01-11 - 21:10:12 - Allmänt - 0 kommentarer
Gjorde en bloggdesign till en annan blogg ( http://reachabledreams.blogg.se ) inte världens bästa men den funkar !

Det är iallafall de jag gjort idag, så den tog allvarligt upp mitt bloggande haha! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Sätta på en film kanske, i don't  know.. Vi får se vad som händer!

Bildbrist..

Good night!

2014-01-11 - 02:34:08 - Allmänt - 0 kommentarer
Imorgon kommer iallafall ett inlägg om lite saker jag vill ha, håll utkik! Men nu ska jag sova, god natt!




Mästerkock!

2014-01-10 - 19:45:49 - Allmänt - 0 kommentarer
I know ;) nä men, är själv hemma för mina föräldrar skulle ut såå fick göra mat själv, så gjorde chicken nuggets med pommes :D glömde tomaterna och gurkan på bilden, men de är med också, så helt onyttig är jag faktiskt inte!

Nu ska jag sätta på en film medan jag äter och bara mysa ner mig denna fredags kväll!



Like always..

2014-01-10 - 16:39:11 - Allmänt - 0 kommentarer
Sitter i mammas och pappas rum (hehe) och äter macka och dricker oboy! Ska även spela lite Sims tänkte jag, like always haha! Kände att jag behövde få i mig lite då dom knappt serverade någon mat? Eh.. Alltså de va typ pasta med någon tomatsås tror jag och ja, ja blir mätt av lite men alla kanske inte gör de? 

Så tänkte att jag äter något då jag inte vet när de blir middag, hehe! 

Favorit mugg <333

Hello!

2014-01-10 - 07:54:52 - Allmänt - 0 kommentarer
Hey sweeties! Sitter på bussen och är påväg till skolan, trots att vi börja i onsdags är jag redan trött och längtar tills helg. Skönt att de är fredag, älskar fredagar! Har inte bloggar så mycket är jag medveten om, men de är för att i onsdags behövde jag plugga som en gris för att kunna något till provet och igår hade vi provet, så somnade när jag kom hem sen så spela jag Sims, haha standard.. 

Men nu ska de bli bättre igen! 




Good morning!

2014-01-09 - 08:14:00 - Allmänt - 0 kommentarer
Sitter på bussen mot skolan, har idrott första lektionen.. Kul va!? Eller inte då jag är svin trött.. Har iallafall prov idag, sista lektionen. Oxå väldigt kul.. Whatever tror jag kan en del och hoppas det är tillräckligt!

Men är snart framme så skriver senare!! 

Random tomte bild som jag hade!

First day!

2014-01-08 - 11:59:42 - Allmänt - 0 kommentarer
.. Of School, tråkigt dock. Men kul att träffa alla fina vänner igen som man inte träffat! Men jag är extremt trött, mina ögon föll ihop hela tiden på bilden. Men nu är det bara två lektioner kvar, engelska och so, men antar att vi får sluta tidigare osv på so:N då vi har en rätt chill lärare (vår mentor) när de gäller att man är trött, för förmodligen är hon det med, vem är inte liksom? 

Juste, imorgon har vi NO prov, kommer faila stort då jag hade glömt av de så har inte tränat..




Dagens träning:

2014-01-07 - 16:50:56 - Allmänt - 0 kommentarer
Idag på gymmet så skulle jag först möts en som jobbade där, så hon skulle visa vilka maskiner jag skulle ha för att nå mitt mål (viktnedgång/bli smalare). Dock vet jag inte vikterna på saker utantill men kan säga de någon gång!

1. Gå cirka 10 minuter på löpbandet för att värma upp.
2. En benövning (när man skulle typ ha något överbenen/längst ner vid fötterna och trycka uppåt (dock inte hela vägen) sen ner igen (inte hela vägen) och göra så 8-12 st!
3. Sen är det en man sitter ner och har en "planka" framför sig, men ska sitta väldigt trångt med bena uppe på den så man nästan har knäna vid ansiktet. Sen ska man trycka utåt, sen tillbaka och sen ut igen, ungefär 8-12 st!
4. Sen är det en då man ska sitta lutad mot en sak, sen sträcka sig så man når två saker (rätt svårt att få tag i men så ska de va) så sak man dra bakåt sen tillbaka osv, 8-12 st.
5. Detta är en du ska sitt ner, ha armarna med typ armbågarna upp i luften (nästan) och hålla i en sak som du sen ska trycka framåt så de typ möts, 8-12 st.
6. Sen va de en magövning, ungefär som situps, du ska ha armbågarna längst ner på en sak, sen hålla löst i två saker som du sen ska dra dig neråt så de ser ut som du gör situps! 8-12 st. 
7. Sen sak man antigen ta Crosstrainern, cykling eller löpbandet igen för att få även kondition som är bra, de gör jag ungefär  10-30 minuter, men man ska ha en lugn start och inte pusha på för hårt för det kan vara farligt. Så idag körde jag 10 minuter på löpbandet varav 5 minuter (dom första) sprang jag och resten av dom 5 gick jag)
8. Sen till sist så gjorde jag lite olika streching som man alltid måste göra!

Dock så provade jag även cykling saken medan jag väntade på mamma, så körde på den i 10 minuter på random hills upp till level 15! 

Nästan alla är 8-12 st , först en gång, vila 1 minut, en gång till, vila en minut och sen en gång till så alltså tre gånger med vila och som sagt, alla dom gångerna man kör är de 8-12 st! 

Detta är då nummer 4, svårt att förklara haha (bild lånad från Google)
Tre av dehär strechingsakerna gjorde jag, sen några till! 


Kör hårt på gymmet!

2014-01-07 - 09:23:13 - Allmänt - 0 kommentarer