MĂ€sterkock!

2014-01-26 - 18:20:48 - AllmÀnt - 0 kommentarer



Sleten..

2014-01-22 - 22:26:27 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Man blir sleten av att gymma, haha..  Men gött som bara den alltsÄ! Ni anar inte, men men.. Ligger i sÀngen och gÄr igenom lite saker. Ska vÀl snart sova, skola imorgon.. Ugh.. Men snart fredag och helg! Bara tvÄ dagar kvar! SÄ himla skönt, dock ska jag upp tidigt pÄ lördag (berÀttar i ett annat inlÀgg nÄgon dag) sÄ hoppas pÄ sovmorgon pÄ Söndag iallafall. Men ska fortsÀtta att titta runt, kanske bloggar sen!
 
hade trÄkigt förut hehe..
 
 

andrahand..

2014-01-22 - 16:22:43 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Har tyvÀrr lagt bloggen lite i andrahand just nu, vet egentligen inte varför dÄ vi knappt har nÄgra lÀxor eller prov just nu, men de kommer snart.. 
 
Men det har inte hÀnt sÄ mycket! Inget viktigt hÀnda i helgen sÄ har inte direkt haft nÄgot att skriva om heller. Men nu ska jag se pÄ PLL som kom ut idag pÄ swefilmer!! wieee, har lÀngtat sÄ himla lÀnge pÄ det. Elller okej, en vecka.. Men det Àr mycket nÀr man vill se mer, haha.. Sen efter det ska jag nog till gymmet om jag hinner!
 
 

Feeeet

2014-01-17 - 16:10:53 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Nej men, mamma tvinga mig att Àta nÄgot dÄ jag kommer hem sent. Sen ska jag lÀsa 40 sidor i en bok pÄ engelska till onsdag, dock behöver jag nog inte lÀsa sÄ "noga" för har sett filmen. Men men.. SÄ Àter pÄ sandy's som jag sagt förut Àr godast haha..

Men jag bloggar sen! Skulle bara slĂ€nga in en snabb uppdatering :) 



TĂ€nk till!

2014-01-16 - 17:35:37 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Ligger i mammas och pappas sĂ€ng med   Datorn och ser pĂ„ TĂ€nk till med dewide .. Tycker inte de kĂ€nns som att det Ă€r ett bra program, men ska se hela sĂ„ fĂ„r vi se.. 

Vid 18.24 ska jag ta bussen till Klara gymnasiet och kolla pÄ dom programmen dÀr, ska se va media Àr.. Hoppas jag vet vad jag vill gÄ efter det, ska ju vÀlja 6 februari.. Inte sÄ bra..




Försov mig..

2014-01-16 - 09:58:29 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Ugh... Mamma skulle vĂ€cka mig sĂ„ rĂ„kade hon försova sig sĂ„ hon vĂ€ckte mig 09.10, sĂ„ fick bara slĂ€nga pĂ„ mig klĂ€derna och sĂ„. Men hann iallafall med 09.44 bussen sĂ„ sitter pĂ„ bussen nu, hoppas bara inte min andra buss Ă€r sen sĂ„ jag fĂ„r vĂ€nta i evigheter. Dock Ă€r det inte sĂ„ kallt men de snöar, vilket jag Ă€lskar men Ă€ndĂ„ jobbigt, haha! 

En bild jag hade trÄkigt och redigera lite, Àr ny pÄ den appen sÄ Àr inte bra Àn för "experimenterar" lite!

Tog bilden nĂ€r jag vĂ€ntade pĂ„ bussen och redigera den precis! Som jag skrev.. 

7 years of kidrauhl !

2014-01-15 - 23:49:56 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Jag Àr sÄ stolt över honom! För 7 Är sen, sÄ skapades kidrauhl. Det Àr sjukt vad tiden gÄtt fort!

Vi tar oss igenom fler Ă„r, detta Ă€r bara början! Vi beliebers vill alltid va hĂ€r för honom, no matter what! 




Vad gör jag..?

2014-01-15 - 16:55:46 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Ja ni! Vad tror ni bakas hemma hos mig? ;) 




ANG HOS BIEBER IGÅR

2014-01-15 - 09:30:13 - AllmÀnt - 0 kommentarer
JAG VILL BARA GÖRA SAKER KLARA FÖR ER SÅ FORTSÄTT LÄS!

Enligt ABC Àr Justin inte misstÀnkt för att ha kastat Àgg pÄ grannens hus, hans tester pÄ att han var drogad visade Àven negativt vilket ledde till att Bieber inte blev arresterad. DÀremot hans vÀn, Àr gripen för knarkinnehav i Razzia. Polisen. Tidigt igÄr morse gjorde dom en husrannsaka i biebers hus efter hans anklagelser för Àggkastning, samtidigt som dom stÀngde in Justin i hans garage gjorde dom genomförde en razzia i huset. Polisen kunde sen gripa Lil za för innehav av kokain samt nÄgon mer som jag dock inte vet vem.

SĂ„ kortfattat: Justin Ă€r INTE gripen och inte heller misstĂ€nkt! 

Justin med poliserna.

December..

2014-01-15 - 07:56:58 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Detta Àr inget annat Àn sjukt egentligen, jag menar.. Det kÀnns som december, det ska snöa hela veckan, har snöat mÄndag, tisdag och idag dÄ.. Och de Àr sjukt mycket, eller ja.. Börjar bli.

Men varför kom det inget i december dÄ man VILL ha den..? Vill ha nu med men ni fattar..

BÀsta med snön Àr att det Àr mindre kallt, hihi! Iallafall sÄ sitter jag pÄ bussen, fÄr se om jag hinner med den andra bussen för denna rullar sakta fram.. Ugh... Men vi fÄr höras sen, ska snart av och springa med bussen, hehe..



Snööö!

2014-01-14 - 07:49:22 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Det snöar Ă€nnu mer! Happy girl! Dock synd att de Ă€r sĂ„ sent och inte var nĂ„got vid jul men Ă€lskar snön sĂ„ gör inget för mig, dock vet jag folk som hatar snö.. I don't get it hihi! 




Trött..

2014-01-14 - 00:04:59 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Skulle sova för typ en timma sen,ops hehe men ska göra det nu dÄ jag Àr grymt trött!

MÀrkte förresten att de inlÀgget om tvÄ tröjor inte har kommit upp nÀr jag la ut de och lovade? Konstigt, men har gjort ett tidsinstÀllt om de nu sÄ de kommer upp under dagen imorgon sÄ ni fÄr stÄ ut helt enkelt!

Älskar mitt nattlinne, hihi

TrÀnings plan - Butt workout

2014-01-13 - 17:30:22 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Är du sĂ„n som inte gillar att trĂ€na pĂ„ gym eller andra sporter? Är du för ung för gym? Kanske bara helt enkelt vill göra övningar hemma? DĂ„ har jag tips!

HĂ€r Ă€r nĂ„gra! 


Schuuuul

2014-01-13 - 14:16:08 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Är i skolan, like always.. TrĂ„kigt nog, Ă€r svin trött.. Men som tur Ă€r sĂ„ Ă€r det sista lektionen! Sen ska jag hem, antingen ska jag trĂ€na eller sova, beroende pĂ„ hur trött jag Ă€r haha.. 

KĂ€nner mig rent ut sagt Ă€cklig idag, behöver verkligen en dusch sĂ„ yeah.. BĂ€ttre bilder hĂ€r pĂ„ bloggen kommer komma, lovar! 




Next: BIO!

2014-01-12 - 21:13:52 - AllmÀnt - 0 kommentarer



Love training!

2014-01-12 - 16:13:56 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Seriöst har typ blivit beroende? Eh.. Haha iallafall, ska snart gĂ„ till bussen för att trĂ€na ungefĂ€r 50 min innan dom stĂ€nger, bĂ€ttre Ă€n inget iallafall! Och Ă€r sĂ„n skön kĂ€nsla, verkligen! 

Idag har jag stÀdat i mitt rum lite, vill möblera om men vet inte hur, hatar mitt rum for real..



Äntligen..

2014-01-11 - 21:10:12 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Gjorde en bloggdesign till en annan blogg ( http://reachabledreams.blogg.se ) inte vÀrldens bÀsta men den funkar !

Det Ă€r iallafall de jag gjort idag, sĂ„ den tog allvarligt upp mitt bloggande haha! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. SĂ€tta pĂ„ en film kanske, i don't  know.. Vi fĂ„r se vad som hĂ€nder!

Bildbrist..

Good night!

2014-01-11 - 02:34:08 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Imorgon kommer iallafall ett inlÀgg om lite saker jag vill ha, hÄll utkik! Men nu ska jag sova, god natt!




MĂ€sterkock!

2014-01-10 - 19:45:49 - AllmÀnt - 0 kommentarer
I know ;) nÀ men, Àr sjÀlv hemma för mina förÀldrar skulle ut sÄÄ fick göra mat sjÀlv, sÄ gjorde chicken nuggets med pommes :D glömde tomaterna och gurkan pÄ bilden, men de Àr med ocksÄ, sÄ helt onyttig Àr jag faktiskt inte!

Nu ska jag sÀtta pÄ en film medan jag Àter och bara mysa ner mig denna fredags kvÀll!



Like always..

2014-01-10 - 16:39:11 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Sitter i mammas och pappas rum (hehe) och Ă€ter macka och dricker oboy! Ska Ă€ven spela lite Sims tĂ€nkte jag, like always haha! KĂ€nde att jag behövde fĂ„ i mig lite dĂ„ dom knappt serverade nĂ„gon mat? Eh.. AlltsĂ„ de va typ pasta med nĂ„gon tomatsĂ„s tror jag och ja, ja blir mĂ€tt av lite men alla kanske inte gör de? 

SĂ„ tĂ€nkte att jag Ă€ter nĂ„got dĂ„ jag inte vet nĂ€r de blir middag, hehe! 

Favorit mugg <333

Hello!

2014-01-10 - 07:54:52 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Hey sweeties! Sitter pĂ„ bussen och Ă€r pĂ„vĂ€g till skolan, trots att vi börja i onsdags Ă€r jag redan trött och lĂ€ngtar tills helg. Skönt att de Ă€r fredag, Ă€lskar fredagar! Har inte bloggar sĂ„ mycket Ă€r jag medveten om, men de Ă€r för att i onsdags behövde jag plugga som en gris för att kunna nĂ„got till provet och igĂ„r hade vi provet, sĂ„ somnade nĂ€r jag kom hem sen sĂ„ spela jag Sims, haha standard.. 

Men nu ska de bli bĂ€ttre igen! 




Good morning!

2014-01-09 - 08:14:00 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Sitter pÄ bussen mot skolan, har idrott första lektionen.. Kul va!? Eller inte dÄ jag Àr svin trött.. Har iallafall prov idag, sista lektionen. OxÄ vÀldigt kul.. Whatever tror jag kan en del och hoppas det Àr tillrÀckligt!

Men Ă€r snart framme sĂ„ skriver senare!! 

Random tomte bild som jag hade!

First day!

2014-01-08 - 11:59:42 - AllmÀnt - 0 kommentarer
.. Of School, trĂ„kigt dock. Men kul att trĂ€ffa alla fina vĂ€nner igen som man inte trĂ€ffat! Men jag Ă€r extremt trött, mina ögon föll ihop hela tiden pĂ„ bilden. Men nu Ă€r det bara tvĂ„ lektioner kvar, engelska och so, men antar att vi fĂ„r sluta tidigare osv pĂ„ so:N dĂ„ vi har en rĂ€tt chill lĂ€rare (vĂ„r mentor) nĂ€r de gĂ€ller att man Ă€r trött, för förmodligen Ă€r hon det med, vem Ă€r inte liksom? 

Juste, imorgon har vi NO prov, kommer faila stort dÄ jag hade glömt av de sÄ har inte trÀnat..




Dagens trÀning:

2014-01-07 - 16:50:56 - AllmÀnt - 0 kommentarer
Idag pÄ gymmet sÄ skulle jag först möts en som jobbade dÀr, sÄ hon skulle visa vilka maskiner jag skulle ha för att nÄ mitt mÄl (viktnedgÄng/bli smalare). Dock vet jag inte vikterna pÄ saker utantill men kan sÀga de nÄgon gÄng!

1. GÄ cirka 10 minuter pÄ löpbandet för att vÀrma upp.
2. En benövning (nÀr man skulle typ ha nÄgot överbenen/lÀngst ner vid fötterna och trycka uppÄt (dock inte hela vÀgen) sen ner igen (inte hela vÀgen) och göra sÄ 8-12 st!
3. Sen Àr det en man sitter ner och har en "planka" framför sig, men ska sitta vÀldigt trÄngt med bena uppe pÄ den sÄ man nÀstan har knÀna vid ansiktet. Sen ska man trycka utÄt, sen tillbaka och sen ut igen, ungefÀr 8-12 st!
4. Sen Àr det en dÄ man ska sitta lutad mot en sak, sen strÀcka sig sÄ man nÄr tvÄ saker (rÀtt svÄrt att fÄ tag i men sÄ ska de va) sÄ sak man dra bakÄt sen tillbaka osv, 8-12 st.
5. Detta Àr en du ska sitt ner, ha armarna med typ armbÄgarna upp i luften (nÀstan) och hÄlla i en sak som du sen ska trycka framÄt sÄ de typ möts, 8-12 st.
6. Sen va de en magövning, ungefĂ€r som situps, du ska ha armbĂ„garna lĂ€ngst ner pĂ„ en sak, sen hĂ„lla löst i tvĂ„ saker som du sen ska dra dig nerĂ„t sĂ„ de ser ut som du gör situps! 8-12 st. 
7. Sen sak man antigen ta Crosstrainern, cykling eller löpbandet igen för att fĂ„ Ă€ven kondition som Ă€r bra, de gör jag ungefĂ€r  10-30 minuter, men man ska ha en lugn start och inte pusha pĂ„ för hĂ„rt för det kan vara farligt. SĂ„ idag körde jag 10 minuter pĂ„ löpbandet varav 5 minuter (dom första) sprang jag och resten av dom 5 gick jag)
8. Sen till sist sÄ gjorde jag lite olika streching som man alltid mÄste göra!

Dock sĂ„ provade jag Ă€ven cykling saken medan jag vĂ€ntade pĂ„ mamma, sĂ„ körde pĂ„ den i 10 minuter pĂ„ random hills upp till level 15! 

NĂ€stan alla Ă€r 8-12 st , först en gĂ„ng, vila 1 minut, en gĂ„ng till, vila en minut och sen en gĂ„ng till sĂ„ alltsĂ„ tre gĂ„nger med vila och som sagt, alla dom gĂ„ngerna man kör Ă€r de 8-12 st! 

Detta Àr dÄ nummer 4, svÄrt att förklara haha (bild lÄnad frÄn Google)
Tre av dehĂ€r strechingsakerna gjorde jag, sen nĂ„gra till! 


Kör hÄrt pÄ gymmet!

2014-01-07 - 09:23:13 - AllmÀnt - 0 kommentarer